Dec 21, 2010

udah 3 bulan dah..

bayi di dlm kandungan aku ini masih la kecil lagik... baru aje 3 bulan lebih skit tapi alhamdullilah semuanya sihat2 belaka.. cuma ibunya keletihan sedikit kerna bnyak kerja-kerja perlu disetelkan..tapi alhamdullilah masih punya kesihatan yang baik... semalam dah gi checkup utk kali ke-2.. sangat2 teruja nak scan baby tapi yang sedihnya gi sorang2 sebab incik suami sangat2 la sibuk..

baby udah punya 2 tangan dan 2 kaki.. syukur alhamdullilah.. yang paling syiookk biler doktor usik kaki dia, dia gerak2 kaki dia.. biler doktor usik tangan dia, tangan dia gerak2 dan dia dah bole mengalihkan kepala dia walaupun dlm keadaan  yg masih lemah..lagik la aku teruja.. hehhe..syukur sangat2...

 alaaa... scan 3 bulan tapi tak nampak lak kat sini .. guna kamera cikai jek sebab nak letak kat blog ni sebagai kenang-kenangan.. panjang baby pun ok setakat ini.. alhamdullilah..

 
ni ubat-ubat yang doktor bagi.. besau-besau semuanya.. punya la susah nak masuk semuanya sekali gus...

yang paling heran berat aku hanya naik setengah kilo jek.. masa ngandung 2 bln berat 41kg dan 3 bln hanya 14.5 kg walhal aku ni makan boleh tahan jugak la tapi mungkin lepas makan terus jadik sisa-sisa buangan.. tu la pasei badan tak mengembang kot tapi syukur sgt2 biler semuanya ok.. darah pun ok... bak kata setakat ni semuanya ok la tapi tak tau lagik di masa akan dgn.. harap2 semuanya ok.. alhamdullilah..

2 comments:

cikzuzu said...

wuwuwu. baby baru.

mama_izz said...

hehehhee... ;D