Dec 21, 2010

owh Tun Julia..

Tun Julia.. dia adalah kawan aku juga adik angkat aku di waktu sekolah.. dulu keje kami asyik ngepit aje la kemana2.. makan minum semua dikongsi bersama..walaupun dia muda setahun dari aku, dia diantara yang rapat dgn aku.. kami menjadi lebih rapat biler kami sama2 masuk seni kebudayaan di sekolah.. kadang2 dia jadik ketua nasyid.. kadang aku jadik tukang karut dikir barat, menari & mcm2 la aktiviti seni sekolah yang kami masuk..dan bole dikatakan kami memang aktif sangat2..

biler aku abis sekolah, hubungan mcm adik beradik kami terputus.. dan sampai la ade FB, aku terkejut beruk dengan perubahan dia sangat ketara.. sangat2 cantik dan dia kini seorang wartawan dan juga pengacara di TV 1... Ya Allah memang tak sangka sebab dia memang suka dgn bab2 glemer ni dan masa sekolah pun dia sememangnyer glemer.. hehehe.. akhirnya kerjaya dia juga berkaitan dgn glemer.. alhamdullilah aku rasa seronok sangat2 dan yang penting dia masih macam dulu.. hepi!!! tak sombong dan masih mau bertegur dgn aku ni.. sape lah aku.. sobb..sobb.. hahhaa..

tolong jgn ketawa melihat gambar kelakar kami berdua masa sekolah.. sebelah kiri tuh Tun Julia.. dan yang kanan comei bangat tuh aku.. khkahakhak.. uwekk!! nape buwuk betoi aku! hahhaa...gambar ni masa pertandingan nasyid .. hik..hikk

 ni gambar Tun Julia mengacarakan rancangan Panorama di TV 1.. so sweet..


ni gambar dia yang terbaru tak salah aku bersama Maher Zain.. hurrmm jeles makk!!!..

Ternyata adakalanya FB penghubung kasih dan andai aku tak terlewat aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Tun yakni pada 18hb 12 yang lepas baru2 ni.. Semoga ia berbahgia selalu dan sentiasa diberkati olehnya...

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

x pernah tgk dia kat TV1...mungkin sebab lynn jarang bukak kut...tp dia memang cantik la...

Julia said...

xdo citer lain ke ceq la oiii.. huhuhuhu... tq la sbb masih ingatkan saye.. hehe.. pape pun gambo msa nasyid tu memang menikam kolbu.. hahahaha !!!