Jun 1, 2010

Kawan alam maya

kitorang nampak mcm sebaya tak?? .. nampak aku lebih muda kan dari diorang kan!!.. hahahha.. cik montel dan cik lonjong 2 orang ni kawan baik aku.. diorang sebenarnya lebih muda dari aku.. umur diorang baru 21 - 22 tahun.. aku lak nak masuk 30 dah.. tapi rasa mcm sebaya jek .. hahhaa.. perasan giler!!! diorang selalu menceriakan hari2 aku.. memang giler2.. memang masyuk dan sememangnya laser.. tapi mak suka!!... hehe..

Sebenarnya aku kenal diorang di alam maya... kat MY SPACE.. masa tuh memang giler ngadap myspace.. tapi sekarang MY SPACE hanya la tinggal kenangan.. mula2 kitorang bukan baik sangat tapi biler kitorang terjumpa di IPOH, tetiba jadik geng.. tetiba sekepala.. tetiba jadi sahabat aku.. giler diorang memang LIAR.. hahhaa.. tak de la.. diorang memang sgt baik di hati aku.. diorang kawan yang bole susah senang bersama.. walaupun kadang kala aku terpaksa jadik banker diorang tapi kadang2 aku tak kisah..

banyak yang kami kongsi bersama.. minat kami... baju kami.. anak aku pun kami kongsi.. anak aku dah jadik anak diorang.. cuma laki aku jek tak bole kongsi tapi kalau bagi aku rasa diorang memang nak pun... hahhaa.. jgn mara!!

aku harap lepas diorang kawin pun, kami masih bole mcm ni.. berjimba2 bersama.. harap2 suami diorang nanti merestui perhubungan kami mcm mana suami aku merestui hubungan kami.. hahha.. citt!!! mcm siut jek ayat.. hahha.. ok la moga diorang berjaya dalam pelajaran diorang.. jgn gatai nak kawin jek keje nye.. belajar dulu... aku kawin awei tak pe sebab aku bukan lagik gatai tapi miang keladi.. tak tahan gatai bebenor.. hahha..

6 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

akak ni mmg nmpk muda la... mak sukaaaaaa!!!!

mintak tips :p

mama_izz said...

hahaha.. tq fiza.. sebenarnya bukan nampak muda tapi belagak muda.. pastu kawan lak ngan orang muda2... jadik perasan muda.. hehhehe

wana said...

x pe selalu mengaku muda spy jd muda sentiasa hehehehe...

M.Y.R.A said...

haha mcm gampang...miang keladi yer..kamoo tu gatai pepet tu....terharunye...nak nanges rasenye..ade seorg kakak yg mcm ni..neways..tenkiu very much my rawksista..luv u forever

mama_izz said...

kak wana..betoi2 kena selalu perasan muda supaya nampak muda.. hehhee.. tq

mama_izz said...

ngok myra.. hahhahha.. luv u 2