Dec 31, 2009

2009 yg akan berakhir..

.
2009 melabuhkan tirainya.. datanglah 2010.. indahnya 2009 seindah hidupku.. alhamdullilah 2009 bnyak membawak kenangan manis dan indah dlm hidup ku.. yang sedih pun ade tapi tak la bnyak sgt.. Aku bersyukur diatas Anugerah Illahi yang tak terhingga
firstly~ yang paling bermakna pada tahun 2009 ialah anak2 alhamdullilah,diberi kesihatan yang baik & sentiasa ceria... inilah yang paling penting & bermakna sekali sebab kalau ape2 terjadi pada mereka hidup aku pun takkan ceria & gembira...begitu jugak aku ngan hubby sihat ceria dan sentiasa gumbira.. dan yang paling... paling aku seronok bila danish dah membaca dgn lancar.. alhamdullilah.. pada tahun ni adalah perkenalan hubby aku yang ke-10.. isk mcm tak caya jek dah 10 tahun kenal.. bercinta.. berkahwin.. beranak pinak dan yang akan dtg bercucu pulak..hehe.. paling manis dlm hidup aku bila hubby hadiahkan aku kamera DSLR Olympus yang comel.. tq cayang.. lagik satu hubby beli kete ke-2 .. kete malaysia yang mampu pakai jek coz kereta yang lama asyik meragam.. tensen dan pada tahun ni jugak kami beli sebijik moto yang memudahkan perjalanan kami.. hehe.. nak gi kedai pun senang ...bab berjalan satu lagik.. dah bnyak tempat kami pegi pada tahun ni.. memang meninggalkan memori indah.. sweet.. hehe.. errmm banyak lagik la kenangan2 manis yang aku sendiri tak bole nak ingat dah.. ini jek yang termampu ingat..

kenangan pahit pulak aku kehilangan kedua opah dan atuk ku sebelah ayah.. ayah udin bapak saudara suami juga mak cik saudara suami.. (lupa lak nama dia) mungkin aku tak terasa sgt coz kami memang tak rapat sgt dan kenangan takkan aku lupa ada kejadian yg tak diingini berlaku pada malam atuk meninggal.. giler ahh.. malas nak ingat.. dan ada lagik kejadian2 yang berlaku.. aku malas nak ingat.. yang pahit biarkan berlalu.. aku akan ingat yang manis2 ajek..

alhamdullilah perginya 2009.. dtgnya 2010.. moga 2010 membawa seribu makna dlm hidup aku dan keluargaku.. azam?? entah! ape azam aku ek?? hhehehe.. mcm tahun2 lepas azam ku ialah melihat anak2 sihat dan ceria.. anak2 pandai dan semakin bijak.. itu yang paling penting... aku jugak nak keluarga sentiasa bahagia dan dirahmati.. insyaallah..

kepada semua.. hepi new year... semoga tahun 2010 membawa seribu makna dan kenangan yang indah..

No comments: