Apr 30, 2014

Saya dan bebudak tingkata 5...

Baru baru ni kan yakni sabtu lepas... saya keluar dgn bebudak tingkatan 5 di tempat saya bekerja... Kebetulan suami saya menangkap gambo anak kacukan mat saleh ni main skate board... sangat comei budak itu... dan biler saya tangkap gambo dgn mereka mereka saya tidak menyangka yang saya berusia 33 tahun dan mempunyai anak 4... seperti sebaya sebaya je kan huwwwaaaaa hhhaha... angkat bakui sendiri wehh.. hahhaha.. 

Mesti kome cakap saya tak sedor diri kan.. udah anak 4 pun nak lompat lompat gitu tapi sebenarnyer biler kuar2 dgn deme...saya dpt rasakan keseronokan menjadik anak2 muda.. tak payah nak fikir anak.. tak payah nak fikir masalah.. tak payah nak fikir duitt mana nak cari.. yang diorang tau boypren!! boypren!! boypren!!>.. kan!! hehhee.. 

alaaa bukan selalu.. sekali sekala boleh jek.. lagipun angkut somi skali... alhamdullilah somi saya sgt sporting.. tambah ada awekkss cun.. bertambah tambah la sportingnyer.. hahhahaa... 








ni plak gambo yang suami saya shoot pada hari tersebut..







No comments: