Sep 4, 2011

dam dam dum bunyi mercun...

wahh udah lama tak memblogkan diri.. ntah la rasa bosan ya amat sangat.. bby pun kuat meragam..penat & letih sangat2 tapi incik hubby la beria2 suruh hapdet kalau ade masa .. bukan ape utk ingatan anak2 cucu di masa hadapan.. hehhe.. jadik saya hapdet yang lebih kurang aje la..

Raya tahun ni mcm tak syiookk sgt la.. banyak beraya kat rumah mak aku.. mana taknyer incik somi ngan family dia sibuk dgn cafe.. kadang2 aku pun dok melepek kat cafe sampai 3 4 pagi.. mak mentua pak mentua adik beradik sebelah suami semua ade kat sana jadik sebagai menantu solehah, aku pun ikot jugak la.. hahhaa..uwekk!!..

raya pertama mcm biasa la beraya.. udah masuk hari ke 2 anak demam la.. anak2 cirit birit la..selsema jadik nak pegi umah orang beraya pun tak kesampaian.. hadoiii!! itu pun nasib baik buat naik buaian baby thaqif.. dpt la berjumpa dgn sedara mara & kawan2 dan seangkatan dengannyer...

ok taknak citer pasal naik boyan lagik..n3 seterusnyer baru citer.. jomm tengok gambo2 di pagi hari raya.. layannnzzz....

Kami di pagi raya.. nyegholang benor warna baju raya kami.. hahha

ampun ye yayang....

KAMI BERDUA

makcik yang suka kontrol cun .. hehehe

mak abah saya..

kakak saya & family

baby thaqif yang tak abis2 meragam.. tensen mak.. ikot perangai sape la ni.. hahhaa

 incik somi yang agak sewel dgn adik2 pompuannyer..


 poyo laki aku tuh.. hahhahha

* bnyak giler gambo.. takat ni jek la yg mampu dimuat turun sebabnyer line ciput bebenor.. ....

No comments: