Jul 21, 2010

aku pun nak jadik nurul gersang la..

kekke..lawak betoi baca paper semalam..aku pun nak jadik nurul gersang gak la.. bole dpt duit bebanyak.. hahha.. giler!!! aku nak letak nama ape yek?? hurmm nama PIAH BERAYOR ok tak?? teransang tak dgn nama piah berayor tuh.. ehh berayor tu bahawa perak.. Dalam buku Bahasa melayu dipanggil Berair..agak2 korang dengan nama PIAH BERAYOR ni bole dapat Pelanggan tengin lagik bodoh tak?? hahaa..

aduhai lelaki sekarang mudah nyer di goda dan di tipu..oppsss bukan semua lelaki yer..  nampak sgt dgn nama yang agak2 Menaikkan nafsu dah mula teransang.. aduhhaii.. pulak tuh senang2 jek nak masuk duit dlm akaun orang tak dikenali.. dah tu kena tipu buat report polis.. muka terpampang kat dlm sirat kabar.. aduhhh kalau laki aku malu giler aku.. pastu buat report konon2 nak 'MENJERAT'.. eh betul ke nak menjerat?? nyudahnyer diri sendiri terjerat.. pelik aku kalau nak menjerat ape hal yang 'tengin' masuk duit dlm akaun orang tuh.. atau memang udah terlior dgn nama NURUL GERSANG.. atau memang ada niat nak be'romen'tik dgn nurul gersang.. cayalah nurul gersang.!!!  telah buat lelaki cair dgn nama anda..pastu berjaya buat kerja bodoh utk memperbodohkan orang bodoh!!..

erkk tak baik ye nak main tuduh2 kot memang betoi mamat tuh sengaja nak jerat NURUL GERSANG.. tapi ada ke pompuan tak tau malu guna nick nurul gersang.. aku rasa nurul gersang tuh lelaki.. sengaja menggunakan nama wanita dan gambar wanita supaya memperbodohkan kaum sendiri.. wallahualam... atau memang NURUL GERSANG itu wanita yang cunnn habisss!!! cantik sangat2.. hingga meleleh ayor mata nengoknyer..

sape2 yang nak tau tentang NURUL GERSANG.. klik sini..





No comments: