May 3, 2010

saya sayang facebook saya..

facebook owhh facebook.. sehari tanpamu aku rindu.. aku jadik tak keruan.. sanggup aku mengadapmu sehingga nak masak pun aku malas.. kain bertambun aku tak lipat tapi kalau mengadap ko sehari semalam pun aku sanggup.. kekekke..

facebook...sekarang aku ada 2 facebook.. satu facebook dipenuhi dengan beratus2 kazen & pakcik makcik kesayanganku & hubby.. yang lagik satu khas untuk boypren2 lama dan baru.. ehhh tak la... khas utk kengkawan yang  ala-ala baik.. dgn kazen2 & pakcik makcik aku tak kisah sangat coz diorang memang sporting.. dgn kengkawan ni huh! memang payah.. ade aje yang tak kena di mata diorang.. silap cakap, atau silap tulis status jadik gulai la aku.. errmmm... tak syioookkk lansung!! tapi disebabkan diorang nak tengok sangat ahli keluarga aku dan seangkatan dgn nyer, terpaksa aku buat satu lagik FB aku agar aku tak dibuat gulai lemak cili padi..

lupakan pasal 2 facebook.. owhhh facebook kerna kau aku jumpa pakwe-pakwe lama aku.. owhhh siiuuttt tetiba rindu kisah2 lama.. teringat kisah2 lama.. betapa indahnya saat kau dan aku bercinta.. cinta monyet.. jumpa my 1st luv.. (giler gatai aku ni!!) bling..bling... eerrr jgn salah sangka tak tergamak aku nak menduakan adam ku... "oh adam.. maya takkan menduakan adam.. cuma maya terjumpa ex maya di facebook.".. kekkeke.. ngok!!.. kalau la aku secantik maya kan syiookkk.. eh udah2 perasan tuh.. hehhehe... uweeekkk!!

berbalik pada kisah jumpa my ex semua.. errrmmm memang tak tergamak lansung nak menduakan suami aku.. cuma seronok kerna dapat tau kehidupan diorang.. dapat tau diorang dah kawin.. dapat tengok isteri diorang.. lebih cun dari aku ke tak?? kekke... ngok!! tengok anak2 diorang dan sebagainya.. dapat jugak aku jumpa my 2nd luv... giler babi dolu2 sayang giler mamat ni.. kerna aku tak cantik, aku ditinggalkan kesepian.. kekekke.. memang wife dia, fulamak habis cun.. ala-ala model.. huh siapa la aku ini.. kontot.. bantut.. banyak jerawat dan tuttttttt.. hehhe..tak pe nasib baik dapat incik hubby yang kontot dan sweett gitu.. uwekkk!!!.. alhamdullilah....

lupakan pasal pakwe2 lama.. cerita la pasal kazen2.. ermm selama ni kalau jumpa memang payah nak sembang .. sebelah aku memang rapat.. tapi sebelah hubby ramai giler.. bayangkan mak mentua ku ada 22 adik beradik..pak mentuaku ada 14 adik beradik.. bayangkan cucu cicit dia.. fulamak.. memang ramai.. ada kala aku tak kenai yang mana satu kazen dan yang mana satu pakcik makcik.. kadang2 orang cakap aku ni sombong tapi aku betoi2 tak kenal diorang.. tambah2 sekarang ni kalau orang ajak kenduri kendara memang tak dapat pegi coz hubby aku asyik sibuk2 ayam jek.. dah tak de masa dah..

ni adalah sebahagian dari gambar mak sedara.. pak sedara.. kazen2 sebelah suami.. gambar ni time kitorang buat perjumpaan hari warisan.. bukan semua datang pun.. dalam facebook la tempat kitorang berjumpa & bermesra-mesraan.. hehhe..

ni lak kazen2 aku.. diorang ni montel2 gitu.. aku jek yang kurus gerding.. series rindu giler kat diorang ni..



cerita pulak pasal FB lagik satu.. memang tak best.. sehari satu minit je aku hapdet.. kalau perlu aku letak gambar.. kalau tak perlu lupakan.. malas!!.. tak syiokk.. fB yang sunyi dan sepi.. nama lagik FB baik.. tapi Fb lagik satu memang meriah.. saya sayang FB saya.. kalau sehari tak bukak , makan tak lalu, tidor tak lena.. mandi pun tak.. malas!! laki dok sebelah pun tak mandang.. buat2 tak nampak.. pandang sebelah mata dan dot..dot.dot.. .. erkkkkkkk...acah jek.. kekkekeke...

No comments: