Apr 21, 2010

meninggal...

baru jek pegang bantai nak lending-lending.. tetiba dapat panggilan tepon semalam  mak seorang kawan baik meninggal dunia.. Linda.. adooyaii.. lama dah tak jumpa mak linda tuh..agak2 dah 5 tahun kot tak jumpa sejak lahirnya si cocot...mungkin kesibukan masa membuatkan kami ni terhad sgt nak jumpa.. anak linda pun dah lama aku tak jumpa.. si Tasya.. dulu masa gi umah Linda, mesti mak dia masak laksa yang istimewa buat aku.. nyumm..nyumm.. memang sangat sedap.. tapi mak linda dah tak de.. semuanya tinggal kenangan.. mak linda meninggal sebab sakit asma.. kesian linda..

lepas dapat panggilan terus aku capai tepon nak kol linda.. alamak kedit tinggal bape sen aje.. belasah aje la.. janji dapat ckp dgn Linda... sembang punya sembang tengah feel sembang puuupppppp!!. talian terputus.. alahai Linda, moga ko tabah menghadapi semua ni bersendirian.. masa cakap dgn linda, linda memang mcm tak bermaya.. dah la kehilangan mak tersayang, dia juga akan kehilangan anak kesayangan.. eh tak yah la aku cerita lebih lanjut.. aku harap sangat dia tabah menghadapi semua ni.. aku sayang ko linda.. moga satu hari nanti kita dapat berjumpa... bersua dan bersama mcm dulu2.. insyaallah...

No comments: