Apr 26, 2010

blog yang saya suka,,,

kebanyakan blogger tulis blog yang saya suka... saya pun nak tulis jugak la..

blog yang saya suka ialah....

semua jenis blog dan apa saja yang blogger tulis... saya tau betapa besarnya pengorbanan seorang blogger menulis.. eh menaip.. betapa indahnya setiap perkataan yang cuba di taip.. ingat senang ke nak curi masa nak tulis blog..nak update blog nak upload gambo, nak susun ayat dan mcm2 lagik.. kadang2 ada blog yang buat saya gumbira.. saya tertawa..saya tersedih, termeluat dan saya terfikir dan berfikir... kalau yang tak masuk di akal pun saya baca jugak.. saya hargai segala karya yang mereka tulis.... penat lelah dia berfikir nak tulis entry ape hari ni.. ingat senang ker?? kadang2 sanggup curi idea orang nak menulis.. kekekeke.. fikirlah.. dia sanggup menulis untuk blogger2 lain.. untuk blogger lain baca..  tapi apa kan daya ada blogger yang tak pernah hargai penulisannya sebalik di hina..kesian kan! kalau tak suka tutup aje la..



dulu saya pernah menyampah dgn satu blog ni.. tetapi tetiba saya rindu akan penulisannya.. rindu akan lawak jenaka yang kadang2 tuh tak masuk akal.. dia selalu buat saya tertawa.. sehingga incik hubby terbaca kami terkekek berdua.. blog dia buat saya suami isteri terasa bahagia.. terasa lebih kuat untuk saling bercintan-cintun.. terima kasih cik no***... sehari tak baca entry dia, terasa rindu bangat dgn tulisan dia padahal saya tak kenal pun siapa dia... kekkeke...

dosa yang ada ni pun tak tertanggung ni nak tambah lagik dosa, bukak blog orang lain pastu ade jek blog orang mcm ni..mcm tuh.. hargailh setiap penulisan orang lain kerana tak semestinya penulisan kita ni power sangat!!!

No comments: