Feb 14, 2010

meninggal

rabu hari tuh dikhabarkan bapa saudara sebelah suami nazak... UNCLE J... kebetulan khamis suami bercuti, apalagi suami terus ajak ke KL.. kul 10.00 bertolak ke Ipoh, patah balik ke Kuala Kangsar ambik mak mentuaku.. dlm pejalanan dlm kul 12.30 mlm gitu Uncle J dikabarkan meninggal dunia..kul 2.30 kami sampai ke Petaling Jaya rumah Uncle J..penat tapi tak bole tido lagik.. kul 4.30 lepas mandi dan dikapankan, Allahyarham Uncle J dibawa ke rumah.. lepas tuh tak tau nakbuat ape.. tengok anak2 tidor, aku ape lagik.. ngantuk sgt.. dpt tido kejap, jadik la.. kul 6.30pg bangun balik coz nak siap2... Uncle J disembahyangkan waktu subuh supaya mayat cepat2 ditanam... dlm kul 9.30 gitu berangkatlah ke kubur di Kota Damansara.. punya la jauh coz kubur2 area situ dah penuh...aku tak pegi coz susah anak2.. nak makan la... nak minum la.. nak ini.. nak itu dan aku lak dot..dot..dot.. tak pe la.. aku tunggu aje la kat rumah.. suami pulak aku suh sambung tidur coz dia cakap penat sgt.. selepas semuanya selesai, kami balik dlm kul 4.30 ptg... kul 8.00 sampai umah terus debooommm.. sok aku ngan anak2 nak ke sekolah.. begitu jugak dgn hubby ku yang terlalu kepenatan.. hehe.. syukur alhamdullilah semuanya selesai..

No comments: