Sep 4, 2009

oh ibu mertuaku...


smalam balik berbuka kat kuala.. ermm.. dah lama tak berbuka kat umah mak mentuaku.. hepi giler biler anak nyer balik... ye la, hubby aku ni susah sgt nak cuti... apatah lagik nak balik.. mcm2 dia beli utk kami.. dia masih ingat kegemaran hubby ku di bulan2 pose ni.. paih ikan.. kebetulan masa kami gi pasar ramadhan hubby pun beli paih ikan tuh.. almaklum ler.. jarang2 dpt gi pasar ramadhan.. kesian dia kan.. kejer..kejer..kejer jekkk...

ermm.. mak mantuaku bagiku adalah diantara wanita terhebat.. salah satu nyer membesarkan anak2 sampai berjaya...baik laki dan pompuan.. semua nye tak penah berkata kasar dan menghormati org terutama hubby aku..eh ye ker?? heheh.. lagik satu perangainyer sebijik ikut sgt mulut mak mentuaku.. tak bole dok diam.. tapi i like...hehhe.. kalo tak sunyi la rumah..

iskk.. betul aku berbangga ade mak mentua sepertinyer.. sporting & hot.. . walau dah berusia 5X tapi masih bergaya dan aktif.. tak duduk diam.. ade jek benda nak dibuatnyer.. hehhehe... banyak la lagik kehebatanya yg sangat2 aku kagum... owhhh.. aku benar2 rasa bertuah kerana punya ibu mentua seperti nyer... ok la.. i luv u..

No comments: