Apr 28, 2009

wuhuu09..25 & 26 april 2009










adoih.. sedihnyer nak tulih kisah yg menyedihkan nih... wuhuu09..gagal menambat hati para peminatnyer.. entah kat mana silapnyer.. mungkin band2 nyer kot atau mungkin tak ade promosi yg mencukupi... menang atau kalah.. adat la.. macam tuh la jugak wuhuu kali ni.. yang pertama berjaya tak semestinyer yang ke 2 berjaya dan gagal sekali tak bermakna gagal untuk selamanye... tahun depan kiter cuba lagik... insyaalah... tapi ade sedikit yg merunsingkan fikiran aku.. sebenarnyer aku kesian sgt dgn budak2 booth.. tarak layanan diberikan... tak seperti yg dijangka.. harap laki aku aje la yang menayang muka.. diorang suh sarip tolong tapi tag crew tak bagi pun..nak masuk dewan pun tak ble.. crew suh bayar.. laki aku bukan nyer artis glemer pun yang org kenal.. bole keluar masuk sesuka hati.. errmmm... tensen aku.. nasib baik sarip tak ambik cuti.. kalo tak naya jek.. orang dah la sekelumit jek... dak booth plak byr sampai rm100.. sale tarak.. mana nak ade sale..org yg jenguk kat tmpat booth pun segelintir cuma... hehhe.. yang dekat tuh aku tak kisah sgt.. bayangkan org yg dtg dr jauh.. johor..kl..seremban.. kesian diorang... tang situ aku memang tak puas hati... mcm hampeh...jaga la kebajikan skit...tapi tak pe la.. ini la dinamakan adat berniaga...

hari sabtu tuh , fafa the Upbeat, Saleh Sweet P, redza durjana ngan dak2 the brain berkampung kat rumah aku.. hehhe.. aku kesian kat diorang.. takkan nak suruh diorang sewa hotel.. dah la sale tak seberapa... sewa hotel lagik..naya betul la... tak pe..aku suka org dtg rumah... tapi malu arrr kat diorang, aku tak masak ape pun coz aku pun bukanyer pandai masak.. aku ajak diorang mkn kat kedai jek..heheh...ape-ape pun korang memang best..

aku harap wuhuu wujud lagi tahun depan.. jgn mengalah... kite cuba lagik... tingkatkan prestasi..hehhe.. gagal sekali tak bermakna gagal selama-lamayer..huhuhu.. oh ye lupa plak kepada kengkawan yang sudi melayan kerenah anak2 bertuah aku yang terlebih bertuah.. luv u alll....

No comments: