Jan 1, 2009

perginya 2008

pergilah 2008... datanglah 2009... hehhehhe... aku dah semakin tua... lagik beberapa thn sampailah aku ke angka 30...isk mcm tak caya jek...tapi aku rasa mcm tak sedar diri lagi... aku rasa aku masih mcm keanak-anakan.. rasa masih mude aje... isk tak sedar diri betul laa aku ni... anak-anak aku pun dah semakin membesar dgn sihat dan kuat.. si abang dah pun 6thn... si adik pulak dah 4 thn... ingat pulak kenangan aku melahirkan diorang..perit jerih bertarung nyawa akhirnyer keluarlah 2 cahaya yg sentiasa menerangi rumah tangga aku...kerana diorang salah satu sebab kenapa aku hidup bahagia bersama suami aku sarip...
2008 tak banyak meninggalkan kenangan duka dlam hidup aku.... banyak kenangan2 manis yg aku lalui bersama keluarga... Aku harap 2009 pun mcm tu jugak... Biarlah ia berakhir dgn tragedi yang best..gumbira dan memberansangkan...

No comments: