Nov 29, 2012

jalan2 kolumpor..

lamanyer tak hapdet blog.. ntah lah penyakit malas semakin menyerlah..hehe

baru2 ni jumaat sabtu ahad saya bercoti2 malaysia... seperti biasa genting la tempanyer... haihh kalo ajak anak2 mesti sebut genting.. idok ler jemu bebudak ni.... aku ngan somi on jek... janji anak2 hepi.. ni kalo anak2 tak hepi.. muka monyok.. asik ngamuk2 maknyer pun mula la paneh... kat genting tuh sejuk... hati pun sejuk... anak2 pun sengih jek... hati kiter pun berbunga2 nengok anak bahagia... tersenyum gumbira...ewahhh... hahhaha

Sebenarnyer kami kebetulan ke Cyberjaya sebab incik somi tangkap gambo kawin kat Kelab Komuniti Cyberjaya... aku malas nak ikot incik somi .. ye la dia bekerja sat lagik anak2 papa.. papa!! rimas pun ada.. anak2 dah la semua manja papa.. mama kan suka ngaummm jadik diorang takot skit ngan mama so dgn papa la tmpat bersuka ria.. hahhaa... ehh ngarut plak.. meh layan dulu gambo kat genting yg ntah bape kali ke sini... sat lagik kalo rajin hapdet pasal kenapa aku boleh ngikut somi ke Kolumpor.. huhuhu...

































1 comment:

♥ Wina ♥ said...

baru je pegi weekend lepas tp x main pun..balik hari je

amik angin sejuk :)