Oct 30, 2012

raya aidiladha 2912

Raya Aidiladha tahun ni takde gambar pun sebb sambutan seperti biasa... sgt2 sederhana.. hehhe.. 

Hari ke2 Raya Aidiladha sgt membosankan... dlm kui 11 tengahari kami sekeluarga buat keputusan jenjalan ke Penang.. nak sgt2 makan  kat Telok tempoyak n akhirnyer sampai jugak di situ... memang terbaik makanan kat sana.. seafood dia fresh2 belaka.. makan memang tak berhenti.. harga berbaloi2 tambahan plak masakan dia sedap2 belaka.. tk menyesal ke sana.. pemandangan dan kedai dia kat tepi laut membuatkan bertambah2 selera utk makan.. 

ok la.. jom layan gambo2 kami di sana.. seperti biasa mak la yg paling over lebih.. ngeeee... 

ehh punya sedap makan smpai lupa nk ambik gambo2 makanan.. udah lapo sgt.. pelahap tak hingat.. hehhee

















2 comments:

Lynn Hamzah said...

kak, cantik betul la gmbr2 akak...

♥ Wina ♥ said...

salam kenal :)

cantiknye pemandangan atas jambatan tu..teringin nak gi penang!