Apr 9, 2012

mood hapdet blog dah mati..

fuhhh dah lama tak hapdet blog.. mood menghapdet kian lama kian mati... hapdet fb pun pakai hp.. entah la sangat2 keletihan dgn kerenah anak2 yang 3 orang tuh... tapi seronok.. rasa bahagia yang tak terhingga.. kadang2 keletah diorang buat aku semakin gumbira... sunyi tak ada diorng.. semakin diorang besar semakin banyak lak tanya soalan2 yang tak masuk akal.. kadang2 runsing otak ni tapi kadang nak tergelak pun ada.. ape2 pun terima kasih anak2 kerana sentiasa buat rumah semak.. pinggan mangkuk melambak2.. bilik bersepah2.. saja je kan kasi mama penat.. !! ape pun hadapi dgn senyuman yang paling manis!! sayang korang termasuk papa nyer sekali yer... anak2 jangan nakal2.. termasuk la papanyer.. ehhehhehe

1 comment:

cik kasih hatiku said...

anak2 pemeriah keadaan.. moga suatu hari nanti sy pun berkesempatan mempunyai anak sendiri.. pape pun salam kenal dr sy.. :)