Jun 18, 2011

si kurus yang membawa perot..


gambar ini adalah tayangan di masa hadapan ... hehhehhe

aku pun tak tau nape aku ni kurus sangat2.. ramai yang menegur aku ni ngandung pun kurus kering.. udah mcm orang sakit pun ade tapi alhamdullilah setakat ini kesihatan aku baik2 aje.. 

usia kandungan aku dah pun mencecah 38 minggu... dah bole bersalin biler2 masa.. tapi jeles la tgk kengkawan yang dah bersalin... tak sabar plak rasanya nak melihat buah hati pengarang jantung dlm perot ni.. tapi tak pe.. dia dok syiookk kot dok dlm perot ni tak mo kuar2 lagik kot.. 

harap2 dlm minggu depan baby nak kuar dah... doakan la yer kengkawan.. hehhee..

6 comments:

Lynn Hamzah said...

kak, lynn dah 14 hari melahirkanbaby qaleesya...lynn doakan akak selamat melahirkan baby ketiga akak yer...semoga semuanya dipermudahkan...

salwana nordin @ che'wa said...

ingatkn adik dah b'salin..x sabar nk tgk bb ni hehee..

semoga dipermudahkn segalanya ye..i'allah

mama_izz said...

tahniah Lynn.. akak pun berdebar2 dah menanti dan terus menanti...hehhee...

kak Ceq'wa.. tq .. ceqla pun rasa tak sabar sgt dah ni.. hahhaa

mama_izz said...

tahniah Lynn.. akak pun berdebar2 dah menanti dan terus menanti...hehhee...

kak Ceq'wa.. tq .. ceqla pun rasa tak sabar sgt dah ni.. hahhaa

juleha.aripen said...

alahai cantiknya mama pakai dress dengan perut comel tuh, hihi.

mama_izz said...

tq zu... toiii!!!