Apr 6, 2011

suami ku seorang pak andam...

bukan pak andam yang mekap2 tuh yek tapi pak andam dalam menghias-hias rumah ni..incik somiku amatlah gemor.. hehhe... kadang2 fening jugak la sebab udah tak de ruang dinding kosong dah kat rumah aku.. semuanya dah dipenuhi dgn hiasan2... ade aje benda yang nak diubah sana sini.. mula2 aku ni bising jugak.. sebab aku lagik suka kalau dinding tu tak dipenuhi dgn hiasan2.. sikit2 ok la  tapi lama2 malas nak layan incik somi.. asal dia seronok dgn hobinyer.. biarkan aje la.. cantik di mata dia, cantik jugak la di mata aku.. hentam aje la pokkcikkk..



kalau buat kerja memang sangat2 teliti.. nak gantung cermin ni dkt 2 jam aku nunggu.. siap ukur garis semua la..ok korang abaikan badan laki aku yang gagah perkasa comel lagik montel tuh yek..hahhaa..



ok.. operasi gantung cermin dah siap.. sebelah cermin tuh ape ke ntah namanyer..yang herannya kat belakang pintu pun nak di hiasnyer.. fening!! fening!!

4 comments:

che'wa said...

wahhh cantiknya cermin tu..mesti IKEA kan..

Kami pun ske gantung benda2 alah...nak2 brg IKEA mmg superb kan :D

btw cantik umah cheqla..beso..

LyNn HaMzAh said...

rajin dan kreatif la suami akak...bagus nie...leh buat program deco bersama suami mama izz...hehehehe...

mama_izz said...

kak.. pandai pun.. memang ikea pun.. murah sangat tuh yang beli... hehhehe

mama_izz said...

Lynn... kreatif la sangat .. kadang2 rasa cantik.. kadang rasa semak le pulok... penuh dinding.. hehhe