Feb 9, 2011

suami owhh suami

ini adalah satu sebab nape la saya sangat2 sayang kat laki ni yakni incik somi saya.. selain seorang yang penyayang.. penyabar, dia jugak seorang yang suka menghias rumah.. hehhee..  kat rumah dialah yang buat semua2 dlm bab2 hias atau kemas rumah ni.. malas nak campur sebab kalau campur ade aje yang tak kena.. baik ko buat diam2.. puas hati kan!! hehhee..



tengok la sedang asyik menyusun bunga...

taraaaaa bunga ni simple kan tapi sweet jek.. hehhe

ni ape lagik nak dibuatnyer.. ehh dah tanggal baju le pulok.. hehe(korang abaikan badan dia yang agak debab ni yer).. hehhee

tadaaaa.. gantung cermin la pulok.. hahhaa.. 

yehaa!!! karpet bulu2 saya dah dapat.. hehhehe.. tq incik somiku....

semalam auta keling la kat incik somi ku yang aku kepingin sangat karpet bulu2... sampai termimpi2 siang malam terbayang.. hahhaha.. incik somi pun ajak la pusing2 ipoh cari karpet bulu2.. nak cari yang murah2 la.. yang mahal2 tolak ketepi.. akhirnya jumpa jugak la .. walaupun tak la murah sangat tapi dek kerna isterinyer yang berbadan dua ni ditunaikan jua permintaan si isteri yg amat ngade2 ni.. hahhaa..

sampai jek kedai sorang pakistan ni memang terliur tengok karpet2 ni.. aku yang nak beli dia yang over lebih carik design .. aku sebenarnya nak cari merah + itam tapi tak de la pulak.. kat kedai lain ade tapi mahal melampau.. tak jadik la.. akhirnya pilih nyer la mcm warna di atas tuh... kami ni memang minat warna warni.. hhehhehe..

** tapi kan kalau somi aku suka lipat kain kan best.. senang skit keje aku tapi apa kan daya!!!! hahahha....

No comments: