Feb 14, 2011

20 minggu sudaaaa


gambar diatas menunjukkan anak dlm kandungan saya sudah berusia 20 minggu.. huh perut saya semakin membesar dan mengiurkan.. hahaha.. badan pulak semakin penat dan lemah.. mungkin badan saya kecik kot pulak perot membesar.. pada ketika ini berat saya hanya 47 kg.. ALHAMDULLILAH..  janji berat naik dan ade peningkatan..

tidur saya mula rasa tak lena dan rasa tak selesa.. kejap pusing sana.. kejap pusing sini kejap dok bawah ketiak incik somi.. kejap atas dada incik somi.. kejap atas bantal.. kejap bawah bantal.. serba tak kena dibuatnya.. kalau lena pun kejap2 jek.. pastu terjaga.. memang sangat la tak selesa.. paling geram biler incik somi tido sesedap rasa dan makin aku pusing sana pusing sini dengkurannya semakin kuat... erkkk... geram aku dibuatnyer.. haha...

baby dlm perot plak sgt la aktif.. hadoii kadang tendangan kuat bangat sampai aku terkjut.... kadang2 sembang dgn kawan2 tiba aku jerit terkejut biler dia memberi tendangan padu.. kadang2 sakit jugak.. kadang2 seronok pun ade.. hehe.. ade satu hari tu punya la aktif baby aku sampai suami & kedua2 anak kesayangan aku dok depan perot aku.. gelak2 diorang tengok perot aku gerak2 akibat tendanga baby..sweet aje aku rasa.. anak2 & suami betoi sayang kat baby.. hari2 kalau tak kiss perot aku tak sah... hope lepas kuar nanti diorang sayang la kak baby.. semoga baby sihat-sihat hendaknyer...


1 comment:

cikzuzu said...

wah baby boy. nampak nonet. hekhekhek