Dec 1, 2010

Hingga ke ujung nyawa..




eh orang tua mana yang peluk2 ni.. hahhaa.. orang tua ini adalah bonda & ayahanda saya yang sangat saya cintai.. diorang ni romantik tau.. sampai tua main cabut2 bulu ketiak.. hahhaha.. betul la...suka sangat sampai sekarang mak abah kemana2 pun berdua.. kalau naik motor seat mak tuh boleh dok lagik 2 orang .. maknanya diorang masih dok peluk2 atas motor..masih kapel2.. auuuwww... !!! kalau bole aku nak jadik mcm diorang sampai tua masih tak malu berpegangan tangan biler berjalan.. ke mana2 pun berdua... biarlah sampai ujung nyawa.. begitu jugak ngan mak & abah... biarlah kasih sayang mereka ni sampai ke ujung nyawa.. sayang mak abah.. nak duit skit!!.. hahahha

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...yg last tu buat lynn tergelak...bodek nak duit yer...

mama_izz said...

hahha.. Lynn.. saje jek gurau2