Dec 8, 2010

gelak guling-guling

hari ni sbenarnya aku bersedih.. sebab ape bersedih biarlah aku aje yang tau.. tiap manusia ada masalah.. dan adakalanya aku perlu bersedih sebab kalau asyik gumbira jek tak sempurna lak idup kan.. ujian demi ujian yang dtg itu kadangkala mematangkan diri kita so sabar itu penting!!

hari ni kesedihan aku hilang sekejap biler seorang kawan buat lawak!!! lawak basi.. aku tau korang tak kan rasa lawak punya.. sebab aku dan yang hnya mengenali dia jek akan tergelak telatah mamat ni.. tadi aku tanya la dia..

Aku.. :"duit dot..dot..dah masuk tak"?? aku tnya dia pelan-pelan jek

Mamat tu.. " dgn nada angkuh dan suara yang kuat bagi tujuan orang sekeliling dengar... "mana saya tau...duit dalam akaun saya tuh banyak lagik.. tak berusik sekupang pun.. asal nak keluar duit, lagik banyak duit tuh.. asal nak kuar tengok duit mesti bertambah.. makin lama duit bertambah.. saya tak tau kenapa..".. setakat rm500 tuh ape la.....

Ya Allah masa tuh aku nak gelak guling2.. tak bole tahan punya... aku tanya dah masuk belum.. jawab je la.. dah atau belum ni siap jawab panjang lebar akaun dlm duit dia yang melambak2 tuh.. ade aku heran??  aku tak tanya pun.... weii aku tau ko sape.. kesian!! betoi2 kesian!!! opss tak baik cakap orang.. biarlah aku aje yg tau sape dia tuh.. sangat2 kesian... tak pe la.. suka ati ko la... tapi aku tetap nak tergelak dgn gelagat ko tadi...

*alaaa aku tau korang taknak gelak.. biar la aku gelak sorang2.. hehhe..

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

mesti ada yang x kena dengan mamat tu...

Anonymous said...

The top paper I read all day :)

Jefferey

mama_izz said...

Lynn.. hahha.. tau tak pe.. kesian pun ade.. hahhaa

Anonymous said...

Ini merupakan sumber yang berguna indah yang anda menyediakan dan Anda memberikan gratis tidak ada biaya. Saya suka melihat situs web yang memahami nilai dari sumber yang berguna memberikan kualitas secara gratis. Ini? S yang lama apa yang terjadi di sekitar datang sekitar program.