Dec 10, 2010

CARCA MARBA..

entah tak tau nak bubuh tajuk ape.. hentam saja la.. sejak akhir2 ni malas bebenor nak aku nak hapdet blog.. fikiran dah tak tentu hala.. hati ni ingat nak pindah rumah je.. hahaa.. ha tak mau citer pasal pindah rumah.. bukan rumah cantik pun.. rumah biasa2 jek...malu i tau... tapi alhamdullilah  masih ade tempat berteduh.. jadik nak cerita pasal ape ni... entah!!!!..

otak blurrrr... ok nak citer pasal aku kuat makan sekarang ni.. ok tak.. dulu aku betoi2 kurang makan.. sehari 2 kali pun tak cukup memadai.. pagi kul 10 makan nasi n sekali malam makan nasi.. ptg2 tu ade la makan seketoi 2 kuih tapi sejak terkena buatan orang ni, aku sentiasa makan.. nampak je makanan punya berselera nak makan..

pagi makan nasi goreng ke mihun goreng ker.. atau ape2 aje la yang berat2 la jugak.. pastu pelahap kuih muih pulak.. tengahari makan nasi bertambah2.. pastu makan biskut.. kuih atau ape2 aje la.. asalkan perut tak kosong.. malam makan lagik nasi dan tengah malam dlm kul 1 atau 2 pagi perut ni minta dipenuhkan.. hahhaha..jenuh la incik somi melayan aku.. haa!! dia punya keja jadik kena la tanggung kan!!!.. hahha.. pagi2 lagik nak gi keje dah berbunyi kutkk..krukk.. perut meminta utk diisi.. dan begitulah seterusnyer.. hehhehhe...

dan akhir sekali tak de idea nak tulis ape.. otak sangat blurrr!!! sekian terima kasih!!

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

berselera akak makan...seronok lynn baca...

mama_izz said...

hehe.. tu la.. keje akak asyik makan jek..