Nov 7, 2010

padah buatan orang

owhhhh tidak... sangat lemah di ketika ini....sungguh tak bermaya.. terasa sungguh berbisa penyakit buatan orang ni.. dari tadi aku cuma dok di atas sofa kemudian berbaring.. bangun sekejap2 jek.. kesian pulak kat anak2 yang kelaparan... masak utk anak2..ingat masak yang masam2 mcm tomyam, bole la masuk makan dlm perut ni tapi!!!! tidakkkk..... semua dikeluarkan balik sampai kosong perut ni.. masuk buah semua, semua abis diluahkan.. badan jadik lemah.. dah tak terdaya sangat2 ni...biler perut kosong nak makan ubat pun tak bole... habis semua diluahkan... hadoiii!! dah tak mampu dah nak menaip dah..ni la bahana buatan orang tapi ni mungkin kejap je kot.. akhirnya akan mendapat anugerah yang tak terhingga.... toiiii~!!

5 comments:

LyNn HaMzAh said...

sama la kita kak...selera makan tu ada tapi lepas jer makan sure terkeluar balik...huhuhuhu...

Puteri Ogy said...

hihihii.. sian lak mak buyung sorang nih..ekekeke

try la sup2 ataupon makan biskut je.. ogy masa peknenkan Damia, mmg alahan teruk.. berat smpai turun 6kg!

kalau teruk sgt, request la ubat tahan muntah..doc mesti bg punye

mama_izz said...

Lynn... sama la.. tak larat rasanya kan.. hehhe

mama_izz said...

Ogy... tu la.. semalam pun makan sup baru ok skit.. itu pun masuk skit jadik la dari perut kosong..

mak oii 6kg?? banyak tuh.. ni pun dah rasa kurus kering sgt ni.. hehhe..

ni dah gi klinik.. mcm2 ubat doc bagi... bnyak sgt.. mcm takut jek nak makan.. hehhee

Anne said...

congrats :)
jaga kesihatan & kandungan OK.