Nov 9, 2010

mama.. rahsia tau...

semalam punya geram si danish balik sekolah dgn berkaki ayam.. alasan masa masuk makmal komputer, keluar  terus kasut tak de... hadoiii geram betoi la aku.. nasib akhir tahun dan kasut tuh sememangnya dah rabak sedikit jadi aku tak kisah sangat dan danish bernasib baik masih ade kasut2  ysekolah yang masih bole digunapakai...
kelakar pun ade biler dia balik berkaki ayam.. jadik tontonan budak2 sekolah la.. yang menjadik persoalan kemanakah hilangnya kasut anak aku tuh.. mcm mana bole hilang.. dan sape punya kerja sampai kasut tuh bole hilang.. tak abis2 dgn masalah danish di sekolah.. Danish pun mintak di tukarkan sekolah sebab selalu kena buli.. alahai kesian pulak anak teruna aku tuh..Kami somi isteri pun sedang memikirkan kemana nak tukarkan Danish dan ingat akhir tahun ni nak jumpa cikgu2 danish nak mintak maklumbalas dari orang...

tapi jgn main-main.. baru darjah satu dah ade awek.. bole lak dia bisik kat aku.. ma ni rahsia tau.. jgn bagitau orang lain... nama awek abang Aspalela... mula2 aku rasa nak sekeh2 budak nitapi aku fikir rasa kelakar pulak.. kecik2  dah pandai nak kapel.. belum besar lagik!! hadoii alamat bercucu awal la aku gamaknyer..Tooiii!!!! hahhaha..

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

hehehehehe...dah ada awek yer...kalau dia dah minta tukar sekolah tu sure ada yang x kena la kak...akak memang kena refer dgn cikgu2 sekolah dia cepat...

mama_izz said...

tu la.. danish udah gatei.. kecik2 dah ade awek.. haha.. tu la cadang 2 3 hari ni nak jumpa jugak cikgu dia nak tanya masalaah dia kat sekolah.. tq Lynn