Oct 26, 2010

KL lagik.. dan lagik...dan lagik...

selepas bawak danish gi workshop tersebut, kami singgah ke umah mak teh tapi makteh bersiap2 nak pergi rumah pak tam jadik kami pun ikut je la..kebetulan Pak Tam buat makan2 utk student2 nye. tapi ape kan daya udah tinggal sisa2 jek.. kami pun belasah aje la.. makan ape yang ade.. apa-apa pun layan aje la gambo2 ni dan hepi sangat2 sekali sekala berkumpul..hehhe.. seperti biasa gambo aku la yang paling banyak... tlg jgn menyampah..haha

 amboiii... lepas makan tersandar lak somi aku ni...

bersama kucing yang sangat comei dan gebu gebas

Keluarga kecil kakak saya
orang2 tua tak sedar diri.. hehhee

 operasi meranapkan rumah pak tam

 alahai kurus kering betoi aku.. haha

 saya dan kazen saya yg baru berusia 16thn.. nampak saya ni kering kontang bebenor.. haha








4 comments:

LyNn HaMzAh said...

bestnyer rumah pak tam akak...besar dan luas gitu...cantik pun yer juga...

eynda said...

Kucing tu comelnya!! Rumah tu pun cantik...terujaaaa...

mama_izz said...

Lynn.. hehe.. memang pun rumah paktam sangat cantik.. walhal dia masih bujang trang tang tang... hehhee

mama_izz said...

eynda... ha'ah kucing tuh memang comel.. gebu gebas.. hehhe