Sep 1, 2010

di kala hening malam itu.. cewaahh!!

hari sabtu lepas, aku..hubby ngan cocot berjalan2 di kala subuh menghening.. hehe.. cewahh!! kul 12 mlm lebih mcm tuh gara2 tak bole tidur.. Danish tak de, abah ngan mak balik kampung.. pastu lepak2 kat Taman, si cocot nak main bunga api.. makk oii terkezut beruk aku dlm kul 1 pagi pun ramai bebenor orang yang main kat taman tuh.. mak bapak masing2 meluangkan masa bersama anak2 di kala hening malam itu.. hehhehe...di pendekkan cerita, kami terus aje la bersahur....







2 comments:

wana said...

tahan beno mata cocot b'jaga ye..anak2 akak waktu tu dah diulit mimpi..bukan anak2 je ngan mak2 skali t'bungkang dah hehehe

mama_izz said...

tu la susah kak.. anak2 ceqla semua jenis tidor lamabat2.. susah betoi nak tido awal.. kalau tido awal dlm pukul 9mlm mcm tuh, kul 12 bole dia bangu!! kadang2 tensen pun ade.. hehhee