Aug 3, 2010

togok kicap..

sape2 yg selalu baca blog aku ni mesti dah tau kenakalan dan kekreatifan si cocot.. ada2 aje pe'el dia yang buat aku hangin satu badan.. tapi kadang2 nak tergelak pun ada dgn telatah dia.. cocot memang pelik.. kalau tak caya tengok gambar di bawah..


gambar ni di ambik semalam.. masa ni aku tgh tidur.. pastu aku tengok cocot senyap jek.. lalu aku pun ternampak sesuatu di luar dugaan..sedap sgt cocot teguk kicap masin.. pastu dgn selamba lap mulut penuh ngan kicap.. aku biar jek.. nak tengok ape berlaku seterusnya.. lalu aku ambik kamera, tapi dia tak perasan lagik.. jangkaan aku betoi,dia akan togok kicap ni selagik.. ape lagik, aku snap la...

adoii sungguh pelik si cocot.. kicap pun nak ditogok.. masin oiii..bukan ini aje.. kadang2 mcm2 yang cocot buat sampai hangin naik satu badan.. bila marah buat moncong itik..aduhh.. mcm2 kerenah cocot ni..

No comments: