Aug 25, 2010

hangat-hangat taik kambing

haa..  aku dah kata dah yang aku ni hangat2 taik kambing jek.. yo yo ooo jek hari pertama sahur masak spageti.. berbuka masak pelbagai jenis lauk pauk.. seminggu jek la.. masuk minggu kedua, aku dah mula meragam mintak makan luar.. tak larat la.. letih la.. mcm2 alasan aku bagi kat hubby.. sahur pun kadang2 kami gi kedai mamak jek.. aduuhh nape la penyakut M aku ni menjadik2..ntah dari  mana dtgnyer ntah.. tapi series memang penat tambah2 cuaca yang panas & tambah lagik biler incik hubby belum belikan aku baju raya lagik la aku meragam.. hehehhe... iskk ngade2 sungguh makcik ni...hahha.!!!
sepanjang minggu ni bermula sabtu lepas aku memang berbuka kat luar... sampai la semalam.. tapi semalam baru teringat nak tangkap gambo.. hurmm.. layannnn..




No comments: