Jul 30, 2010

semalam hari khamis...


semalam hari khamis.. seperti biasa aku memang suka hari khamis sebab malam2 mcm ni, aku menanti kasih nan abadi.. ekkke.. ntah ape2 ntah.. citt!!.. semalam sebenarnya aku gi Penyampaian Anugerah Pekerja Cemerlang kat INTIM.. yehaaa dapat anugerah.. mcm tak percaya jek dok kat pentas tuh.. dah la pakai kasut tinggi.. ketaq kaki ni.. dlm hati berkata2 kalau jatuh tersungkur ni mampus aku.. malu oii.. ni la akibatnya suka pakai selipar jepun ke hulu ke hilir.. bila pakai kasut tinggi dah gayat.. melecur lak kaki.. nasib baik masa beli kasut tu Fafa dah suruh gigit kasut tuh siap2 tak de la kasut tuh gigit kaki aku kuat sgt.. kekeekeke..

ehh aku ni suka lalut..berbalik pada kes tadi, memang bosan menunggu giliran mentara orang dapat sijil.. lagipun kena ikut protokol memang mcm tak best jek tapi tetap sabar.. tapi yang peliknyer semua orang tak bawak suami.. aku je yang over bawak suami.. ehh..ehh. dia yang nak ikut sangat yer.. aku tak paksa.. aku suh dia tido jek kat umah & rehat jek cuti2 ni tapi dia tetap berkeras mau ikut aku.. huhuhuhu.. aku ape lagik, memang suka la tambah ada orang tolong tangkapkan gambo.. memang menarik tertarik kau memang deebommm laaa.. tapi nama lagik majlis protokol, tak bole jadik sewel jadik gambar kebanyakan nyer sopan santun.. hehhehe... sengal!!..






ehh.. sori gambo kecik bangat.. tukang tangkap gambo tak bole ke depan.. kena dok jejauh jek.. kome nampak tak aku yang kurus kerding tuh.. laki aku kata dah mcm papan plywood jln atas pentas dr jauh.. citt!!!

akhirnya!!! yehaaaaa... 

*haih pening makcik2 tuh perli aku.. mcm la buat kerja!!!..uweek!!!

No comments: