Jul 16, 2010

pembuli kanak2

ermm udah seminggu berlalu..yakni danish dibuli dan diperas ugut.. duit belanjanyer dikebas!! alhamdullilah sekarang kembali kepada normal.. danish pulang ke rumah dgn senyuman.. pastu siap tunjuk duit lebih utk disedekahkan kepada tabung.. pas tu siap cakap.. lepas ni bole la abg beli apa yang abang nak ye mama.. hurmm bagus jugak anak aku ni.. hehehe(puji anak sendiri).. 

alhamdulllilah syukur nikmat.. malaysia maju rakyat selamat.. kalau budak tuh peras ugut lagik, siap la!!! aku peras ugut pulak ko..sebenarnya aku sangat2 seronok sebab danish dah panda berjimat cermat.. jarang mintak apa2.. kdg2 tu kami lak kesian sebab dia jarang mintak.. sebab dari kecik lagi aku cakap kalau simpan duit nak beli ape, beli la.. itu hak abang..  sekarang ni dia dah pandai.. nak beli guna duit hak persendirian.. kalau harga dia mahal skit, kami tambah la.. dan yang paling aku tak bole lupa, hasil simpanan dia, dia dah bole beli PSP.. tapi kami tambah la duit kami skit.. alhamdullilah.. seronok sgt2 bila anak2 dah besar walaupun nakal tapi bole  la dengar cakap.. nak kata taat sangat idok ler.. biasa2 aje.. huhuhu...

owh anak2.. i lap u lah..  nanti ada rezeki mama hadiahkan korang adik yek.. kekkeke

No comments: