Jul 2, 2010

Orbit Collective..


apa la orbit collective?? mcm tak pernah dengar pun.. hehhe..Orbit Collective sebenarnya incik hubby aku punya kompeni berdaftar .. tapi kenapa dgn Orbit Collective??

incik hubby aku seorang yang minat dgn dunia seni, jadi dgn minat yang mendalam terhadap seni lalu ia menubuhkan satu label yang di beri nama Orbit Collective... Orbit ni merupakan satu label atau consultant atau event management.. susah betoi aku nak terangkan mcm mana dn dipendekkan cerita.. menyediakan artis.. band2 indie.. alat2 muzik.. clothing..atau apa yang berkaitan dgn art dan yang paling besar kami organize gig...

dulu orbit collective agak dikenali terutama scene Indie di Perak tapi dek kesibukan bekerja & bisnes komputer dr pagi sampai la ke malam.. orbit agak suram sekarang.. Orbit cuma membuat kerja2 di luar tabir je tapi tak la sehebat dulu..tapi Orbit tak la mati terus..dulu dlm orbit aku  juga di antara yang di kenali  dalam orbit dan nama glemer aku masa tu MAMARAWK orbit..hubby lak SARIP orbit..tapi sekarang aku hanya dikenali dgn makcik2.. kekke.. insyaallah kalau tak de aral melintang, orbit akan aktif seperti dulu dan sebenarnya kami  amat merindui saat2 dulu tapi apakan daya.. masa tidak menyebelahi...



Orbit Collective di Pentas

Incik hubby dan Rina Omar

Orbit dan band

orbit dan art

incik hubby yg sedang berbincang ngan artis indieband..(couple)

posing2..


orbit dan clothing

Orbit & flyers...








No comments: