Jul 2, 2010

ntah ape2..

ntah ape2.. cerita ngok ni pun nak masuk blog.. kekeke.. ok kalau bosan jgn baca... kalau nak termuntah ijou tutup terus.. hehhe..

semalam masa makan2 aku terus termuntah.. incik hubby punya tepuk tangan seronok bila aku cakap aku ni pening pale.. pastu aku tanya asal pulak.. kalau anak aku dah lama aku ketuk2.. orang pening2.. sakit2 dia gelak  tepuk2 tangan.. rupanya dia gumbira sebab dia ingat aku  dah ada isi.. CITTT!!!! isi perut ada la... walhal dia tak tau aku makan berkati2 petai.. hangin masuk satu badan.. makan jek muntah.. pastu pening2..

memang aku tak dtg bulan dah sebulan dah tapi itu perkara biasa... kadang sampai 2 bulan aku tak dtg bulan tapi tak ngandung pun... pastu aku asyik nak makan roti nan ngan ayam tandori.. masa ngandung dulu pun aku memang mengidam garlic nan ngan ayam tandori tapi ntah nape tetiba aku asyik makan nan je sekarang ni.. asyik2 nak.. anak2 ajak makan pizza, aku nak jugak nan ngan ayam tandori.. hehhehe..


rupanya incik hubby perhatikan je aku gelagat aku.. aku sendiri tak penah ingat yang aku mengidam nan ayam tandori.. ye la.. kerna Nan ni aku pernah nak kena tampor ngan hubby aku.. kekkeke.. dulu tetiba anak dlm perut aku nak makan nan kul 3 4 pagi.. mana nak cari??  bila aku ngada2 hubby aku mula la rasa nak penampor aku.. kecikkk je dia tengok aku.. kekkeke...

terkejut aku bila incik hubby keseronokan.. rupanya dia seronok kalau aku ngandung.. sebelum ni bila aku cakap selamba jek dia cakap.." dah tak de sudah la"... tapi semalam aku terasa terkedu.. aikkk.. buang tebiat ke laki aku ni?? owwhh rupanya dia nak tapi tau aje la laki ego..  bila aku tanya nak ke baby.. ada ke dia cakap.. " ada la benda u nak layan.. tak de bosan tunggu i kat umah".. citt jawapan ego betoi.. lelaki owh lelaki...

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

wah..untunglah bdn tak naik even melantak tandori ari2.
metabolisme tinggi!

mama_izz said...

hahha.. tu la.. mungkin badan jenis kerding kot... tapi tak tau kot kalau melantak hari2 mau gedebuk naiknyer.. hehe..