Jul 31, 2010

jumaat yang dingin

huh jumaat mlm2 gini dingin bangat tapi tak bole tidor la pulak gara incik hubby yang melayan cd.. ingat mau dipeluk tapi apakan daya kerna aku mau dia merehatkan minda.... hari esok kan masih ada...hehhee

dah beberapa minggu tak makan kat kopitiam  kesayangan aku.... kena jarang2 makan kat situ sebab kalau ari2 makan kat situ mau bankrap.. udah gian dgn Mocha Ice Blanded dia,, memang terbaik.. pastu hujan2 gini makan benda masam2 memang best.. jadik aku order bihun tomyam.. huh!! sedap tak terkata.. bnyk lak tuh tapi kalau harap aku habiskan sorang memang idok nyer lalu.. nasib baik incik hubby sudi berkongsi kasih makan bersama kalau tak jawabnyer separuh bihun tomyam tuh masuk dlm mulut tong sampah..





cik cocot tiada di dalam gambar.. ikut family aku gi KL.. ahad ni Paksu aku kawin.. adoii aku ni nak gi ke idok?? pening aku ni...tak pegi rasa serba salah.. nak gi mcm malas jek.. nak naik bas ker?? nak naik kete ke?? suami aku lak kojer.. hurmmm pening betoi smpai tak bole nak tidor coz bnyak sgt fikir hal2 yg tak masuk akai.. tetiba rindu pada keletah dan mulut becok cikk cocot..

No comments: