Jun 29, 2010

lelaki gediks..

ade ke lelaki gediks.. eh ade ape.. jgn ingat pompuan jek gediks.. zaman cyber ni masih banyak lelaki gediks dan bahasa kasarnya jantan gediks.. hishhh memang aku geram dgn jejaka perasan atau lelaki gediks ni..ni yang aku nak berleter pepagi ni.. tak paham ke aku ni dah kawin dah beranak pinak.. aku ni bini orang.. bukan ape.. kat FB la.. mamat ni selalu la nak chat ngan aku.. aku malas nak layan tapi aku terlayan jugak la.. kesian pun ade.. mngkin tak de orang nk layan dia kot.. hurmm!!.. aku layan dia sebab dia tau aku dah kawin dan beranak pinak.. mula2 ayat dia nak chat kali pertama mcm ni.. "u ni cantik la'.. haih malas aku nak layan.. ayat tak power lansung!! tak berkenan betoi aku.. bulu2 ketiak aku ni mcm nak luruh dia tulis mcm tuh...  (alamak kantoi ada bulu ketiak!!).. pastu bila aku tak layan dia guna ayat lain pulak.. entah ape ayat dia yang aku tak tau sampai kali ketiga aku kesian lak kat mamat ni... dlm otak aku ni fikir kalau kawan ape salahnya kan..pastu aku tgk gambar2 dia... alahai kesian sekali lagik..kot tak de sapa nak layan dia.. aku pun sembang la mcm biasa... esok sembang lagik.. pastu lelaki gediks ni dah melalut..kdg2 time aku kat umah atau kat tempat keje aku on jek FB..tak semestinya aku on FB aku sentiasa free.. aku on tapi keje jalan.. asal aku on dia mencelah nak chat.. bila aku tak layan cakap aku merajuk.. ape jadah nye aku nak merajuk dgn dia ntah!!!.. tak de makna nyer nak merajuk.. pastu bile aku tak layan lagik, dia akan cakap.. " mesti u ni chat dgn ramai lelaki..  dlm u punya friendlist bnyak lelaki..giler gediks laki ni.. dah buang tebiat agaknya.. bila lak aku layan laki2 dlm tuh.. majoriti semua kawan lelaki aku dlm friendlist aku.. yang baki tuh ntah sape.. diorang add, aku approve je la,, hishh!!!.. ni mesti dah cemburu... iskk geli ketiak aku.. mcm la aku heran sgt ngan ko..  setakat lelaki mcm ko yang tak faham aku ni isteri orang memang  tak boleh pakai.. nak feeliing2 lebih sori la.. kalau setakat kawan 2 dlm alam maya aku tak kisah..itupun taknak la lebih2 mcm lelaki gediks ni..asal on nak layan layan dia pulak..  nak lebih2 mintak maap.. aku bukan jenis pompuan atau isteri yg mcm tuh.. selagi suami aku masih setia kat aku smpai ujung nyawa aku sayang kat dia..

dah.. dah..aku dah emo lebih ni.. kang aku lak yang meroyan.. aku tak suka marah2.. daripada aku marah2 baik aku buang jek sape2 yang tak berkenaan dlm FB aku tuh.. ngarut jek semua tuuh!!! huh!!

No comments: