Jun 2, 2010

kakak angkat..

eh budak ni.. baru darjah satu dah ada kakak angkat.. aku siat2 nanti baru tau.. orang suruh belajar dia terangkat2 kat sekolah... eh tapi aku rasa bukan salah danish angkat mengangkat ni.. iyo la dia dia baru jek 5 bulan lebih masuk sekolah rendah.. mana tau benda2 mcm ni.. herrrmmm!!

danish dah ade kakak angkat kat sekolah.. siap beli mcm2 utk Danish.. makan pun kadang2 support..aje nyer gediks bebudak ni..   Patut la tiap hari Danish dapat simpan duit tabungannya banyak.. rupanya dah pandai berkakak-kakak angkat.. cit!!!.. yang paling tragis masa aku ambik Danish kakak2 nyer siap tunggu.. bila aku sampai terus cakap.. "babai baby".. eh eh budak ni aku sekeh karang!! anak jantan sejati aku dipanggil baby.. buruk benor bunyinyer.. geli pun ade.. hehhee.. suka hati la ko Danish janji jgn buat bukan-bukan udah ler..

aduhh!!! semalam danish dapat result piksa math.. sangat kecewa.. dapat 78%.. dekat lagik nak A.. tapi tak pe la.. saya bersyukur sangat2.. alhamdullilah..esok lak sain kad kemajuan.. tak tak sabo rasanya nak gi tengok perkembangan anak2.. adakah keputusan dia jatuh atau sebaliknya... masih berdebar2 menanti hari esok!! hurrrmmmm!!!

No comments: