Jun 1, 2010

fafa yang hampeh!!

fafa ko memang kesialan.. ko memang hampeh.. kata2 ko buat aku tersentak!!.. ko telah membuatkan hatiku jadi haru biru.. ko buat jiwaku lara...kata2 ko memang laser.. aku memang betul tersedar dari mimpi.. ko memang siut...... fa ko mesti aku terkejut aku kutuk ko kan.. tapi ko betul2 buat aku terharu.. ko buat aku terfikir panjang yang kata2 ko memang betoi...

fa.. semalam aku cakap aku cemburu pasal ko ngan saleh bagi bunga kat ko, ko marah2 aku.. ko memang hampeh tapi terima kasih fa sebab ko bangunkan aku dari mimpi.. bila aku kata aku gaduh ngan hubby aku pasal bunga tuh terus ko cakap.. "weh korang lagik romantik la, wlaupun korang dah kawin".. kalau aku dapat abang sarip aku gentel2 pusat dia.. hahhhaa... terima kasih fa.. sesungguhnya aku orang yang tak bersyukur!!! aku fikir balik, aku nak yang terbaik tapi belum tentu aku jadik yang terbaik.. tq fa.. kaulah sahabat aku.. ke'laser'an mu membuatkan aku bangun semula.. membuatkan aku hargai betapa bersyukurnya aku punya suami seikhlas dia walaupun tak se romantik saleh.. mungkin kami romantik cara dan dan korang romantik cara lain.. hubby aku lak marah2 bila diperbandingkan!! ye betul sesungguhnya aku alpa!!!

terima kasih sekali lagik fafa.. i luv u..


saya dan Fafa..

2 comments:

FAFA said...

woi terkejut aku taw ingt ko nk putus kwn td..adoi..wat gubra je...i luv u too la

mama_izz said...

hahhaha.. saje buat gimik jek.. hahhahaa...