May 9, 2010

Selamak Hari Mak..

ni mak saya...

ni pulak mak mentua saya..


SeLaMaT HaRi Mak...
Semogo kedua-dua ibuku yang hebat ni sihat2 dan dipanjangkan usia...I luv u mak...

ku menyanyi riang.. hehhee

ibu.. ibu engkaulah ratu hatiku.. bilaku tak de duit.. ku mintak padamu... ibu..ibu aku takut kat abah.. bila mintak duit.. abah marah-marah.. ibu-ibu engkaulah ratu hatiku.....

hehehhhee..

kat gambar atas sekali tuh mak saya.... comei kan.. mcm tuan punya blog.. kekkee.. uweekk!!... hari ibu begini teringat betapa bertuah nyer aku punya mak seperti makku ini... Noridah b. Mohd Omar.. seorang yang pendiam tapi sekali hembus memang pedas.. hehehe.. terlalu banyak pengorbanan yang telah mak korbankan buat aku dan adik2 nakalku yang lain..tak yah diceritakan.. kalau cerita 4 muka surat tak abis.. sekarang alhamdullilah aku bahagia tengok mak gembira. bila anak2 dah besar mak dah gemuks skit.. dah bole bernafas.. mak dah bole beli barang yang dia inginkan.. dah bole main boling ari-ari..hehhee.. alhamdullilah.. Terima kasih mak di atas segala-galanya.. hehee..

kat gambar bawah tu lak.. mak mentua saya.. seorang yang sangat2 sporting.. sangat2 la berfikirin terbuka.. betapa banyak pengorbanan mak mentuaku yang tersayang.. dari hubby kecik sampailah kami berkahwin.. tapi MIL aku ni, usianya telah menjangkau 56 tahu tapi masih bersemangat waja.. masih berusaha keras demi kejayaan anak2.. alhamdullilah 5 daripada 6 anaknya telah berjaya ke U dan  dapat kerja yang baik.. lagik sorang tuh yang bongsu baru tingkatan 3.. alhamdullilah.. Terima kasih mak di atas segala-galanya...

ni dialog aku masa sms MIL aku..

Aku:- Selamat Hari Ibu.. Moga mak sihat dan gembira selalu... i luv u

MIL :- TQ.. mak pun nak ucapkan utk ila selamat hari ibu kerna ila pun ada 2 org anak..happy mothers day 2 u also.... daaahhh!!..

Aku :- TQ mom.. cayang mak !!! i luv u..muahh!!

MIL :- i luv both of u n my cucu-cucu.. take care..

hahahha... ini la mak mentuaku yang sangat sporting.. hehe..


No comments: