May 17, 2010

sedih!!!

bali... cancel.. sedih.. apa yang diidamkan tak menjadik kenyataan.. incik hubby tak dapat cuti.. 3 orang staff berenti sekaligus.. huhuhu memang sedih.. cuti incik hubby di awalkan 6.6.2010-10.6.2010.. tiket flight plak makk aiii mahal melampau.. ye la lagik 2 minggu, tambah2 cuti sekolah ni.. nasib baik duit deposit hari tuh bole dapat balik itu pun setelah terjadik perkara yang diingini.. huh!... aku nyampah tul orang mcm ni.. kena maki hamun ngan aku baru bole dapat duit.. kalau tak buat tak tau jek.. semua permintaan macam hambar jek.. errmmm.. tak yah citer.. bab2 maki hamun ni aku suka.. hehhee..

teringat masa buat pasport hari tuh.. selamba biler sampai kat kaunter aku nak termuntah.. kelam kabut carik tandas.. terpaksa la telan muntah balik supaya tak berterabur.. khkhakhakhak.. aku pun tak  tau apesal walhal mula2 tuh tak de ape pun.. mcm ade petanda jek yang tak elok.. memang ye pun!!.. sedih tapi tak pe la kan.. tak de rezeki nak buat mcm ne.. Kalau ada rezeki cuba lagik.. huhuhu..

No comments: