May 8, 2010

mama adik nak beli bunga tapi..

Selamat hari ibu.....tadi balik sekolah aku terbaring coz badan tak sihat.. cocot terus balik & bagi kad kat aku.. mungkin cikgu bagitau kot hari ibu & suruh pelajar buat kad.. lalu dicium-cium nyer aku.. ucap i luv & cakap terima kasih mama.. siap nyanyikan aku lagu sambil peluk erat aku yang tengah terbaring..
... ibu..ibu.. engkaulah ratu hatiku.. bila ku berduka engkau hiburkan selalu.. ibu..ibu.. engkaulah ratu hatiku... wahhhh terharu siottt... haha.. air mata ni mcm nak mengalir.. tapi sempat diseka sebelum ia mengalir deras.. lalu cocot pun cakap.. "ma adik nak belikan mama bunga tapi adik tak de duit".. yang tuhan terkejut aku budak ni cakap mcm ni.. aduuhh lagik la aku sebak..tq cocot.. i luv u sgt..sgt..kalau dapat dirakam semua gerak geri cocot kan best.. dah besar nanti biar dia tengok apa yang dia buat masa dia kecik2..

budak nakal .. suka buat mama dia ketawa.. sedih.. geram.. rasa nak picit-picit... hishh!!!

No comments: