Apr 2, 2010

perang sms..

kekekke.. minggu ni saja asyik perang sms je ngan hubby gara2 hubby tak bole gi kenduri kazen dia kat kuala kangsar.. aku bukan ape, mak saudara yang kawinkan anak dia tuh paling rapat dgn kami sekeluarga.. bila kenduri kendara dialah orang paling sibuk... paling rajin membantu.. bila anak dia kawen, kami lak tak dapat nak pegi.. ni semua gara2 hubby aku bukak booth kat PC fair, Stadium Indra Mulia Ipoh bermula hari ni sampai ahad! masa ni la aku nak jumpa kaum keluarga hubby yang dah lama tak jumpa... nak bergurau senda dgn diorang.. kenkadang tuh dah 2 3 tahun tak jumpa.. ni la masanya nak bermesra-mesra.. tak la kekok kalau berjumpa.. tapi apa kan daya hasrat aku tak kesampaian.. hubby memang la sedih tapi apa kan daya, duit jugak perlu dicari... lebih penting.. setelah di PUSH di dalam sms, hubby aku bersetuju pergi kenduri di sebelah pihak pompuan (kazen suami tu lelaki)... nasib baik kat ipoh jek.. bole la dia larik sekejap.. hehhe.. ape daa....

bila teringat2 tergelak biler bergaduh dlm sms.. tapi kat depan kami ok jek.. tak macam orang bergaduh.. esoknya sambung bergaduh sms.. sampai la ke petang.. ermmm memang ini cara kami berperang.. aku sebenarnya nampak ganas dan kasar tapi sebenarnya aku ni jenis takut nak berperang depan2 suami.. takut benda lain yang terjadik sebab aku ni kepala angin tapi kalau dah over sangat dan tak tahan sgt, bedallll  aje la.. hehhee...tapi dgn suami, aku memang hormat coz kalau gaduh pun aku bukan takut dia melawan tapi takut dia buat bodo... takut aku lak yang sakit hati.. hahaha.. kalau dlm sms mcm2 bole diluahkan.. apa yang dia tak puas hati dan apa yang aku tak puas hati dan selalunya kata sepakat akan dibuat melalui sms dan kalau belum jumpa jalan penyelesaian pun, mlm karang balik keje kami sembang mcm biasa dan keesokan harinya kami sambung perang balik... kekkeke.. ini la cara kami...tapi orang cakap biar bergaduh dpn puas! tapi itu bukan cara kami, biarlah kami bergaduh dlm sms jek, kat depan kami ok ok aje..tak mcm bergaduh..hehe.. masa dlm sms ni jugak la keluar ayat berbunga2 dan romantis bila tiba aksi pujuk memujuk.. nak cakap depan mcm ni selalu malu...tak pun geli... hehehe.. ayat yang selalu keluar... "sori honey.. i miss u syg".. jgn gaduh2 lagik ye..cinta kita terlalu istimewa..u buat i bahagia.. u bla..bla..bla..aku pun balas la jugak ayat jiwang... u pun bla...bla..bla... kalau cakap kat depan mau aku tak gelak kekek..kekek.. geli pun ade geleman lagik la.. hahhaha.... mula2 nak perang lain pulak jadik nyer.. haih!.. hahha...

 ini adalah gambar candid dan ianya tak de kena mengena ngan n3 ni.. saja nak bubuh utk hiasan.. hehehe

No comments: