Apr 5, 2010

mau naikkan berat badan..

pelbagai usaha untuk naikkan berat badan.. tapi masih tak menjadik jugak.. hari tu berat badan dah naik sikit.. 42kg.. turun balik 40kg.. tak tau nape berat badan asyik tak stabil.. kadang berat badan jatuh sampai 39 kg... alahai ringan bebenor.. dapat naikkan 45kg dah kira lega.. sedap-sedap.. ni tak kerempeng sangat.. nak jumpa doktor kang doktor gelak pulak.. orang lain sibuk nak turunkan berat badan awak sibuk nak naikkan berat badan.. bukan ape.. kurus sangat-sangat... badan kadang kala jadik lemah.. kang makan ubat tak menentu alih2 berat badan tak mau turun pulak.. doktor pun cakap janji sihat sudah.. betul jugak tuh... tapi badan aku asyik rasa tak sihat.. adakah sebab cuaca sebab semua orang pun komplain benda yang sama.. entahlah.. sekurang-kurangnya aku masih bersyukur sebab aku kurus.. alhamdullilah..

4 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ok latu..naik kan cikit kasi seksi..auww.. :p

mama_izz said...

tgh sedang berusaha la ni..ntah la susah betoi nak naikkan badan ni.. hehhe.. kerempeng sgt...

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

adoi ringan nye?biar betul u?dah branak below 40kg?urm..salah scale tu ke?

mama_izz said...

mommy stephanie.. ye la.. berat 40kg.. memang kurus kering sangat..sangat.. hehhee