Apr 16, 2010

Futsall!!

ni gambar-gambar aku masa main futsall.. ehehe.. bukan pe memang lawak sebab main gelak2 aje.. tak series pun.. yang paling kelakar kasut aku banyak kali tercabut & melayang .. tapi akhirnya aku dpat gak satu gol.. walaupun kalah dgn geng mimie, aku tak kisah atleast aku hepi sesangat..ok gambar2 dibawah kurang cantik coz hubby aku masih belum tau mcm mana nak setting bila time2 mcm ni.. ok la tuh kan janji bole tengok! hehe..


sebelum main.. posing dulu..budak kecik tuh yang gediks

Yeeahhh!!

ada gaya ker???

alamak baju aku jarang la... hahaha

eh apesal tangan tuh..hahhaa...

sesi merebut bola..

 makcik tuh dah letih...ehhehe.

yeahhhh!!.. pemain -pemain futsalll wanita yang berjaya.. kekke

yeeee saya dapat golkan bola.. hehhe.. tapi yang lawaknya korang tengok ape yang terbang..hahaha.. kasut aku yang terbang ok!.. gara-gara memakai kasut ladies yang tak sesuai utk main futsall.. kekkee

ha! ni la kasut tuh.. kasut ni saya pinjam dari Fafa coz kasut saya telah hancur di makan anai2.. hehehe





No comments: