Mar 9, 2010

kerna anai-anai

sebelum aku buang benda jadah ni, aku snap dulu buat kenang-kenangan.. errmm..sebenarnya sedih sgt sebab anai2 dah makan kasut ni.. sayang sgt aku kat kasut ni.. tak sangka stor bawah tangga ada anai-anai.. aduhai.. kasut2 yang lain mcm mana agaknya... malas nak gebek2.. nanti kalau tengok mesti sedih giler.. ni satu jek yang dapat dicapai.. nasib baik 2 2 anak sempat pakai kasut ni merata-rata.. anak yang ke3 nanti (kot ade la..hehe) beli yang lain.. tapi ada ke lagik yang mcm ni?? errmm...

bertambah sedih cakap kat owner umah anai-anai bnyak kat stor bwh tangga ni, buat bodoh jek.. lantak la dia..ini la nasib penyewa mcm aku ni.. ermm..



gambar kasut ni di snap menggunakan hanpon pada tahun 2006... ni separuh koleksi anak2 sebelum di simpan di bawah stor bawah tangga.. entah apa terjadik pada kasut2 ni yer??? aku rasa dah tinggal kulit luar jek.. hehhe..

No comments: