Feb 17, 2010

jalan-jalan carik makan

lepas balik dari Lost World semalam, sampai umah dlm kul 5 terus debomm.. bangun2 tengok dah kul 8.. perut lak mencarut-carut..haha.. eh tak la.. perut lak dah lapar... gi jenjalan carik makan.. ingat tak mo makan nasi mcm nak makan roti2 gitu jek.. siap2 terus bergerak ke Old Town.. mak oii ramai gilos..pastu gi Restoran Laksamana Cheng Ho.. ramai gak..Gi pulak restoran Mp.. nak mampus.. ramai orang jugak.. Gi pulak Restoran Simpang Tiga.. aman tak de orang.. order la makan.. ini tak de.. itu tak de.. aku naik angin la.. patut la tak de orang, makanan pun mcm ???????.. ciss... tak kose aku.. terus gi berambus dari kedai makan tuh..Gi pulak Pizza Hut.. lega.. orang tak ramai.. tunggu orang nak ambik order.. hampeh sorang pun tak datang.. menggelegak rasanya hati ni.. sabar aje la.. keluar dari Pizza nak masuk KFC lak.. alamak ramai pulak orang.. aduhh.. tensen aku.. terus gerak gi Manjoi je la.. makan nasi la jugak akhirnya tapi series tak bole masuk lansung.. janji perot berisi.. anak2 pun sama.. angin dah naik satu badan.. hehhe..mungkin Hari Raya cina agaknya.. tu la pasal orang ramai.. sabar aje la.. time2 mcm ni masak lebih baik.. hehe

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

hehe..ni mmg betul2x 'jalan2 cari makan' nih..agaknye kalau masak sndiri kat umah tk smpai satu jam dh kenyang perut sume kan..=>

mama_izz said...

hahaha.. betoi tui.. saya ni ada penyakit M (malas).. ini la jadik nyer..hahaha