Feb 22, 2010

7 mac

7 mac hampir tiba.. bermakna tahun ni dah 11 tahun kami gitu-gitu.. hehe.. kami berkawan dan mengenali antara satu sama lain.. tarikh ini takkan kami lupa sampai bila2.. kerana tarikh ini la kami ditakdirkan bertemu dan bertentang mata...tarikh ini jugak membuatkan panahan asmara menusuk kalbu.. (iskk jiwang giler..geli pun ade) hahaha.. betoi la tuh.. terima kasih hubby yang menjaga aku dari badanku besau.. jadik kecil dan sekarang dalam proses nak membesau..haha.. terima kasih jugak kerana banyak bersabar hingga 11 tahun lamanya... harap-harap 60tahun akan dtg pun kita tetap bersama dan setia selamanya kerna aku benar2 cinta bangat pada lelaki ni.. tahun ni ape yek hubby aku nak bagi.. haha.. mintak tuh.. tak baik tau.. eh tak lah.. sebenarnya aku bukan nak sangat emas permata , cukup la sekadar dia mengingati tarikh ni dan bahawa aku benar2 jatuh hati dan patah hati padanya..(tipu! sebenarnya dlm hati ni mengharapkan sesuatu..hehehe)

mcm tahun lepas hubby bawak aku gi jenjalan ke Cameron.. berdua-duaan.. bersama2 mengecapi cinta... haha.. tak la.. jenjalan berdua.. bersama.. jarang sgt dpt jalan ber2-2an macam ni sebab anak2 tak bagi peluang.. pantang jejak kaki keluar, mula la berambat ikut buntut aku..hehe... Masa kat Cameron tuh hubby suh pilih bunga.. cakap jek nak bunga ape, ambik la.. haha.. bnyak sangat pilihan kan.. sampai tak tau nak pilih yang mana satu..haha..

ok la tahun ni tunggu je la ape yang akan dapat.. hehe.. (mcm mengharap jek).. aku plak nak beli ape yek utk hubby?? ... entahlah.. poning...!!


Cameron Highlands 7.3.2009

2 comments:

Eyra said...

eee..geli aku bace ehh...hehehe..

mama_izz said...

eleh kamu dengki la ayung.. hahha...