Jan 8, 2010

meje oh meja

yee... dpt jugak aku belikan danish meja study.. hehe. bukan pe.. aku nak sgt danish selesa bila study.. meja lama tu pun dah kecik.. kerusi nyer pun dah patah.. mana tak nyer bapak nyer yang duduk.. dia ingat berat dia 14 kilo kot..hehhe.. mula2 hubby aku tak setuju jugak bila aku cakap nak beli meja tuh.. betul jugak cakap dia.. rumah sewa.. payah skit lagipun rumah agak sempit.. tapi isterinya degil.. degil demi keselesaan anak2... ialah kalau orang yang dah jadik mama ni mesti faham perasaan aku.. akhirnya hubby aku pun setuju utk membeli meja study tuh.. mula2 nak beli 2.. sorang satu tapi hubby cakap tak berbaloi coz si adik banyak main..tak sesuai lagipun beli utk dia.. rugi jek.. kata putus dibuat.. mula2 aku pilih yang murah dan besar tapi aduhai tak muat plak nak naik kat atas.. rumah aku sebenarnya pelik skit coz almari 3 pintu tak bole naik atas apatah lagik barang2 besar yang lain.. al-maklum la rumah lama katakan..hehe.. tak pe la aku pilih yang lain.. kecik sedikit.. tapi berbaloi2.. janji bole naik atas & masuk dlm bilik.. errmm.. semuanya demi anak2.. yang aku ni nak beli pakaian dalam pun tak sempat..hehe..





No comments: