Dec 7, 2009

KL

ahad.. gi KL.. sebenarnya tak terniat nak gi KL.. tetiba ada satu masalah yang tak perlu di war-war kan kat sini.. jadik terpaksa kelam kelibut ke KL.. mula2 nak gi sorang jek naik bas.. kebetulan ade kengkawan nak gi Gig so ikot sekali.. takot lak nak gi sensorang.. itu la program asalnyer.. tetiba aku jadik mcm tak best jek kalo teman lelaki ku tarak.. heheh.. sunyi & tak tau nak buat ape.. kalo ade dia terhibur gak hati laraku ni.. teman lelakiku @ suamiku ini la pengubat aku saat aku susah dan senang.. dia pun kesian kat aku.. plak tu aku merayu-rayu kesedihan..haha.. dia pun ikot sekali...alahai terpksa ler suamiku bercuti...

lepas menyelesaikan masalah, kami pun ikot kengkawan gi gig.. angkut anak sekali..hehe.. ye la alang2 dah sampai KL.. ringan la sikit sakit otak ni jumpa kawan2.. 1st time tengok Grey Sky Morning perform.. huishh terbaik betoi.. teruja pun ade..hehe...


























No comments: