Dec 2, 2009

~kawan~

ermmm... semalam terjumpa lak facebook TOM.. siapakah TOM itu?? dia tu peserta mystarz LG musin ke 3 ni.. sebelum ni aku tak penah pun layan mystarz LG ni tapi disebabkan sorang kawan aku ni, aku terus layan & ternanti-nanti dia setiap minggu.. dlm mystarz LG tuh namanya TOM.. tapi aku panggil Farah..

sebenarnya takot gak nak tegur dia kat fb tuh tapi terkejut dan terkedu bila dia cakap rindu kat aku.. uwwa... terharunyer.. ye la kan dah jadik artis takot la pulok buat2 tak kenal kiter tapi alhamdullilah si Farah masih mcm dulu.. ceria dan sentiasa gumbira..

kitorang berkawan sebelum aku kawin lagik.. lama gak kitorang dok sama dan dah lama beno tak jumpa... dah kenal hati budi masing2 & banyak gak kisah kenakalan kitorang.. hehe.. rindunya kat minah sorang ni.. tak sabau rasa nak jumpa & share kisah masing2.. alahai rindunya kat minah ni..



Jom vote TOM kat mystarz LG...hehe (promote la pulok)

No comments: